Η Ιστορία της KGM
Η KGM είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στον χώρο του αυτοκινήτου. Αποτελεί συνέχεια της γνωστής και στην Ελλάδα κορεάτικης SsangYong και η ιστορία της ξεκινά το 1954.
Με 70 χρονιά εμπειρίας στην παραγωγή οχημάτων και με βάση της τη Νότιο Κορέα, η KGM συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται διαρκώς. Φημισμένη για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές της τιμές, η KGM διαθέτει μια ευρεία γκάμα αυτοκίνητων, από αυτοκίνητα πόλης και compact SUV, έως σκληροτράχηλα pick-up.
KGM
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ

1954
Ha Dong Hwan Motor
H KGM ξεκίνησε ως Ha Dong - Hwan Motor το 1954. Η παραγωγή αφορούσε κυρίως σε φορτηγά, λεωφορεία ή οχήματα ειδικής χρήσεως και πολλά από αυτά προορίζονταν για εξαγωγή.

1974
Shinjin Jeep
Ίδρυση της Shinjin Jeep και παραγωγή Jeep με σκληρή οροφή.
.jpg?ext=png&v=202501172)
1977
Dong-A-Motor
Το 1977 η μέχρι τότε Ha Dong-Hwan Motor Co. άλλαξε επωνυμία σε Dong A Motor Co Ltd.

1984
Geohwa
To 1984 η SsangYong εξαγοράζει την Geohwa Co και εδραιώνει το όνομα Korando, μια σύμπτηξη του γνωνικού "Korean Can Do" .

1986
SsangYong
To 1986, το SsangYong Group αναλαμβάνει εξ΄ολοκλήρου την εταιρία και συνεπώς όλα της τα οχήματα αποκτούν το όνομα SsangYong.

1991
Mercedes Benz
To 1991 η SsangYong δημιουργεί μια στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την Daimler-Benz. Αυτό επιτρέπει στη SsangYong να αναπτύσσει μοντέλα βασισμένα στην τεχνολογία της Mercedes Benz.
.jpg?ext=png&v=202501172)
1994
Original Musso
H SsangYong μπαίνει και επίσημα στην Ευρωπαϊκή αγορά με το Musso SUV, το πρώτο όχημα μετά την συνεργασία με την Mercedes.

1996
Korando II
Το "νέο" Korando παράγεται ως συμπληρωματικό του SsangYong Musso και περιλαμβάνει κινητήρια σύνολα τόσο βενζίνης όσο και Diesel.

1997
Daewoo
H Daewoo γινεται μέτοχος της SsangYong και τα οχήματα όπως το Korando, αρχίζουν να πωλούνται ως Daewoo μέχρι και το 2001.
.jpg?ext=png&v=202501172)
2001
Rexton
H πρώτη γενιά Rexton ήταν επίσης αποτέλσμα της σενεργασίας με την Mercedes-Benz. Το Rexton ενίσχυσε τη φήμη της SsangYong ως κατασκευαστή καθαρόαιμων οχημάτων off-road.

2004
SAIC & Rodius
To 2004 η SsangYong συγχωνεύεται με την Κινέζικη Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Το 2004 επίσης, λανσάρεται για πρώτη φορά ένα μεγάλο 7-θέσιο πολυμορφικό αυτοκίνητο ... το Rodius.

2011
Mahindra & Korando 3
Η Mahidra Motor Co, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων της Ινδίας, αναλαμβάνει τη SsangYong. Το 2011 λανσάρεται η 3η γενιά Korando. Είναι η πρώτη χρήση πλαισίου "monocoque" και η πρώτη επίσης εφαρμογή δικών της κινητήρων Diesel 2.0λτ.

2012
Korando Sports
Το λανσάρισμα του Korando Sports φέρνει νέα δεδομένα στην αγορά των pick-up.

2013
Turismo
Το Turismo ήρθε ως ανανεωμένη και βελτιωμένη εκδοχή του Rodius, με τον νέο κινητήρα 2.0L diesel και σύγχρονο της εποχής σχεδιασμό.

2014
Rexton W
To Rexton W έφτασε στην Ευρώπη στις αρχές του 2014, με αναναεωμένο σχεδιασμό και τον αποδεδειγμένα πλέον αξιόποστο κινητήρα 2,0λτ της SsangYong. Το Rexton W συνέχισε την φήμη του προκατόχου του ως ένα πολύ στιβαρό και σοβαρό off-road όχημα με βελτιωμένη ελκτική ικανότητα.

2015
Tivoli
To 2015 η SsangYong λανσάρει το Tivoli. Ένα συμπαγές crossover, κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Mahindra και εξοπλισμένο με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα 1,6λτ της SsangYong.

2016
Tivoli XLV
Μεγαλύτερο και με περισσότερους χώρους. Το Tivoli XLV χαρακτηρίζεται από ένα μακρύτερο αμάξωμα καθώς και έναν μοναδικό στην κατηγορία χώρο αποσκευών (720λτ), διευρύνοντας έτσι το κοινό του Tivoli.

2017
All-new Rexton
Το 2017 ήταν η χρονιά της 4ης γενιάς του Rexton. Με 3,5 τόνους ελκιτή ικανότητα, χώρο για 7 επιβάτες, απίστευτες ικανότητες εκτός δρόμου και εσωτερικό ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, το νέο Rexton ανέβασε τη SsangYong σε νέο επίπεδο.

2018
All-new Musso pick-up
Με το λανσάρισμα του νέου Musso το 2018, ολοκληρώνεται η νέα γκάμα της SsangYong. Βασισμένο στο νέο Rexton, το Musso έχει την δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 1 τόνου, έλξης 3,5 τόνων, παραμένοντας ένα εκλεπτυσμένο και πλήρως εξοπλισμένο επαγγελματικό όχημα.

2019
Νέο Korando
Με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης (1,5λτ turbo), το "blaze cockpit" (ψηφιακές οθόνες, εσωτερικός φωτισμός, κλπ) και άπλετο χώρο για τους επιβάτες, το νέο Korando διατηρεί και την ικανότητα να έλκει 2 τόνους!

2020
Νέο Tivoli
H πρώτη μεγάλη ανανέωση του Tivoli φέρνει νέους turbo κινητήρες βενζίνης 1,2λτ και 1,5λτ, έναν βελτιωμένο κινητήρα diesel και καμπίνα με τεχνολογικά στοιχεία από το Korando

2022
Facelift Musso
Ο Musso δέχεται άλλο ένα επιθετικό λίφτινγκ που επιβάλλει την παρουσία στο δρόμο, με έξυπνη μαύρη μάσκα και τροχούς. Εξακολουθώντας να υπερηφανεύεται για τα καλύτερα στατιστικά ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου από οποιοδήποτε pick-up.

2022
Korando eMotion
Η SsangYong λανσάρει το πρώτο της BEV στην Αγγλία. Το Korando eMotion είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, γεμάτο ενέργεια και στυλ. Ενισχύοντας τον παραδοσιακό Off-Road χαρακτήρα με στοιχεία Hi-Tech, το Korando eMotion μηδενίζει τις εκπομπές χωρίς να περιορίζει τον ενθουσιασμό.

2022
KG Mobility
H SsangYong Motor Company αλλάζει την επωνυμία της σε KG Mobility, στα πλαίσια της επανέναρξης της μάρκας, ως μέλος πλέον του KG Group. Εστιάζει σε νέες τεχνολογίες μετακίνησης όπως οι αποκλειστικές πλατφόρμες για EV, SDVs, αυτόνομα οχήματα και χρήση AI.