Η Ιστορία μας

Γιορτάζοντας τα 70 χρόνια

Με 70 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή οχημάτων, η KGM αναπτύσσεται τόσο γρήγορα σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την αρχή στο εργαστήριο Ha Dong-Hwan Motor το 1954, η KGM συνεχίζει να εξελίσσεται και τώρα ηγείται της κατηγορίας με μια σειρά βραβευμένων οχημάτων. Η γνώση και η εμπειρία που έχει αποκτηθεί σε περισσότερα από 65 χρόνια παραγωγής είναι ο λόγος για τον οποίο όλα τα οχήματα της γκάμας της έχουν πλήρη 5ετή εγγύηση. Φημισμένη για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε συνδυασμό με ανταγωνιστικές τιμές, η γκάμα προϊόντων KGM ποικίλλει από συμπαγή SUV και 4x4 έως pick-up, τα οποία πρέπει να έχετε εμπειρία για να τα εκτιμήσετε πραγματικά.
banner image

Χρονολόγιο

1974

Shinjin Jeep


Ίδρυση της Shinjin Jeep και παραγωγή Jeep με σκληρή οροφή.

banner image

1977

Dong-A-Motor


Το 1977 η μέχρι τότε Ha Dong-Hwan Motor Co. άλλαξε επωνυμία σε Dong A Motor Co Ltd.

banner image

1954

Ha Dong Hwan Motor


H KGM ξεκίνησε ως Ha Dong - Hwan Motor το 1954. Η παραγωγή αφορούσε κυρίως σε φορτηγά, λεωφορεία ή οχήματα ειδικής χρήσεως και πολλά από αυτά προορίζονταν για εξαγωγή.

banner image

1984

Geohwa


To 1984 η SsangYong εξαγοράζει την Geohwa Co και εδραιώνει το όνομα Korando, μια σύμπτηξη του γνωνικού "Korean Can Do" .

banner image

1986

SsangYong


To 1986, το SsangYong Group αναλαμβάνει εξ΄ολοκλήρου την εταιρία και συνεπώς όλα της τα οχήματα αποκτούν το όνομα SsangYong.

banner image

1991

Mercedes Benz


To 1991 η SsangYong δημιουργεί μια στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την Daimler-Benz. Αυτό επιτρέπει στη SsangYong να αναπτύσσει μοντέλα βασισμένα στην τεχνολογία της Mercedes Benz.

banner image

1994

Original Musso


H SsangYong μπαίνει και επίσημα στην Ευρωπαϊκή αγορά με το Musso SUV, το πρώτο όχημα μετά την συνεργασία με την Mercedes.

banner image

1996

Korando 2


Το "νέο" Korando παράγεται ως συμπληρωματικό του SsangYong Musso και περιλαμβάνει κινητήρια σύνολα τόσο βενζίνης όσο και Diesel.

banner image

1997

Daewoo


H Daewoo γινεται μέτοχος της SsangYong και τα οχήματα όπως το Korando, αρχίζουν να πωλούνται ως Daewoo μέχρι και το 2001.

banner image

2001

Rexton


H πρώτη γενιά Rexton ήταν επίσης αποτέλσμα της σενεργασίας με την Mercedes-Benz. Το Rexton ενίσχυσε τη φήμη της SsangYong ως κατασκευαστή καθαρόαιμων οχημάτων off-road.

banner image

2004

SAIC & Rodius


To 2004 η SsangYong συγχωνεύεται με την Κινέζικη Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Το 2004 επίσης, λανσάρεται για πρώτη φορά ένα μεγάλο 7-θέσιο πολυμορφικό αυτοκίνητο ... το Rodius.

banner image

2011

Mahindra & Korando 3


Η Mahidra Motor Co, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων της Ινδίας, αναλαμβάνει τη SsangYong. Το 2011 λανσάρεται η 3η γενιά Korando. Είναι η πρώτη χρήση πλαισίου "monocoque" και η πρώτη επίσης εφαρμογή δικών της κινητήρων Diesel 2.0λτ.

banner image

2012

Korando Sports


Το λανσάρισμα του Korando Sports φέρνει νέα δεδομένα στην αγορά των pick-up.

banner image

2013

Turismo


Το Turismo ήρθε ως ανανεωμένη και βελτιωμένη εκδοχή του Rodius, με τον νέο κινητήρα 2.0L diesel και σύγχρονο της εποχής σχεδιασμό.

banner image

2014

Rexton W


To Rexton W έφτασε στην Ευρώπη στις αρχές του 2014, με αναναεωμένο σχεδιασμό και τον αποδεδειγμένα πλέον αξιόποστο κινητήρα 2,0λτ της SsangYong. Το Rexton W συνέχισε την φήμη του προκατόχου του ως ένα πολύ στιβαρό και σοβαρό off-road όχημα με βελτιωμένη ελκτική ικανότητα.

banner image

2015

Tivoli


To 2015 η SsangYong λανσάρει το Tivoli. Ένα συμπαγές crossover, κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Mahindra και εξοπλισμένο με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα 1,6λτ της SsangYong.

banner image

2016

Tivoli XLV


Μεγαλύτερο και με περισσότερους χώρους. Το Tivoli XLV χαρακτηρίζεται από ένα μακρύτερο αμάξωμα καθώς και έναν μοναδικό στην κατηγορία χώρο αποσκευών (720λτ), διευρύνοντας έτσι το κοινό του Tivoli.

banner image

2017

All-new Rexton


Το 2017 ήταν η χρονιά της 4ης γενιάς του Rexton. Με 3,5 τόνους ελκιτή ικανότητα, χώρο για 7 επιβάτες, απίστευτες ικανότητες εκτός δρόμου και εσωτερικό ενός πολυτελούς αυτοκινήτου, το νέο Rexton ανέβασε τη SsangYong σε νέο επίπεδο.

banner image

2018

All-new Musso pick-up


Με το λανσάρισμα του νέου Musso το 2018, ολοκληρώνεται η νέα γκάμα της SsangYong. Βασισμένο στο νέο Rexton, το Musso έχει την δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 1 τόνου, έλξης 3,5 τόνων, παραμένοντας ένα εκλεπτυσμένο και πλήρως εξοπλισμένο επαγγελματικό όχημα.

banner image

2019

Νέο Korando


Με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης (1,5λτ turbo), το "blaze cockpit" (ψηφιακές οθόνες, εσωτερικός φωτισμός, κλπ) και άπλετο χώρο για τους επιβάτες, το νέο Korando διατηρεί και την ικανότητα να έλκει 2 τόνους!

banner image

2020

Νέο Tivoli


H πρώτη μεγάλη ανανέωση του Tivoli φέρνει νέους turbo κινητήρες βενζίνης 1,2λτ και 1,5λτ, έναν βελτιωμένο κινητήρα diesel και καμπίνα με τεχνολογικά στοιχεία από το Korando

banner image

2021

Νέο Rexton


Μετά το Facelift, το νέο Rexton γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό, εξοπλίζεται με νέους κινήτες και κιβώτια, ενώ διατηρεί την ικανότητα έλξης των 3,5 τόνων και της φιλοξενείας 7 επιβατών.

banner image

2022

Facelift Musso


Ο Musso δέχεται άλλο ένα επιθετικό λίφτινγκ που επιβάλλει την παρουσία στο δρόμο, με έξυπνη μαύρη μάσκα και τροχούς. Εξακολουθώντας να υπερηφανεύεται για τα καλύτερα στατιστικά ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου από οποιοδήποτε pick-up.

banner image

2022

Korando eMotion


Η SsangYong λανσάρει το πρώτο της BEV στην Αγγλία. Το Korando eMotion είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, γεμάτο ενέργεια και στυλ. Ενισχύοντας τον παραδοσιακό Off-Road χαρακτήρα με στοιχεία Hi-Tech, το Korando eMotion μηδενίζει τις εκπομπές χωρίς να περιορίζει τον ενθουσιασμό.

banner image

2022

KG Mobility


H SsangYong Motor Company αλλάζει την επωνυμία της σε KG Mobility, στα πλαίσια της επανέναρξης της μάρκας, ως μέλος πλέον του KG Group. Εστιάζει σε νέες τεχνολογίες μετακίνησης όπως οι αποκλειστικές πλατφόρμες για EV, SDVs, αυτόνομα οχήματα και χρήση AI.

banner image